szukanie zaawansowane
 [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Mężczyzna Offline
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:21 
Użytkownik

Posty: 704
Lokalizacja: Polska
Jak można wprowadzić mnożenie przez 1 i przez 0 w klasie uczniów z lekkim upośledzeniem. Uczniowie znają już mnożenie jako dodawanie jednakowych składników.
Góra
Instytut Matematyczny, Uniwersytet Wrocławski
Mężczyzna Offline
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Posty: 636
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pierwszy składnik może być oznaczony jako cukierki a drugi składnik jako dzieci.

Cukierki \cdot dzieci = liczba potrzebnych cukierków, aby każde dziecko miało tyle samo

x - liczba cukierków
x\cdot 0 = 0 potrzebnych cukierków
x\cdot 1 = x potrzebnych cukierków
Góra
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


 Zobacz podobne tematy
 Tytuł tematu   Autor   Odpowiedzi 
 Oznaczając przez n dowolna liczbę naturalną...-gimnazjum - zadanie 2  zaklinaborycka44  3
 Całka z logarytmem, przez czesci  RadekJ  3
 Całkowanie przez podstawienie. - zadanie 3  _Mithrandir  4
 Nierówność spełniona przez wszystkie wyrazy ciągu.  Amadeusz Kosik  10
 Całka przez podstawienie - zadanie 35  Dartam  5
 
Atom [Regulamin Forum] [Instrukcja LaTeX-a] [Poradnik] [F.A.Q.] [Reklama] [Kontakt]
Copyright (C) ParaRent.com