szukanie zaawansowane
 [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Mężczyzna Offline
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:21 
Użytkownik

Posty: 704
Lokalizacja: Polska
Jak można wprowadzić mnożenie przez 1 i przez 0 w klasie uczniów z lekkim upośledzeniem. Uczniowie znają już mnożenie jako dodawanie jednakowych składników.
Góra
Instytut Matematyczny, Uniwersytet Wrocławski
Mężczyzna Offline
PostNapisane: 15 gru 2012, o 20:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Posty: 636
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pierwszy składnik może być oznaczony jako cukierki a drugi składnik jako dzieci.

Cukierki \cdot dzieci = liczba potrzebnych cukierków, aby każde dziecko miało tyle samo

x - liczba cukierków
x\cdot 0 = 0 potrzebnych cukierków
x\cdot 1 = x potrzebnych cukierków
Góra
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


 Zobacz podobne tematy
 Tytuł tematu   Autor   Odpowiedzi 
 styczna do wykresu przechodząca przez punkt  przemek186  1
 prosta w R3 przez pkt i równoległa do 2 płaszczyzn  pawellll  1
 Oblicz pole obszaru ograniczonego przez krzywe  Crausader  4
 Calka z f. niewymiernej, mnozenie pierwiastkow w mianowniku  spl90  1
 całkowanie przez części - zadanie 75  walistopa  13
 
Atom [Regulamin Forum] [Instrukcja LaTeX-a] [Poradnik] [F.A.Q.] [Reklama] [Kontakt]
Copyright (C) ParaRent.com